ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

Besviken över att jag är en dålig fotograf

Allmänt Permalink3

 

Söndagkväll

Det går inte att vara utan kamera när man är smycketillverkare, förstår ej att det inte ska gå att laga min kamera, utan att de bara ska säga, köp en ny

Tänk nu har jag lyckats göra halsbandet som ska vara inne i morgon till tävlingen.

Så nu gäller det att jag förstår mig på dotterns kamera som hon snällt har lånat ut. Det är så oerhört svårt att fota smycken och få fram det där lilla extra och jag är ingen van smyckefotograf

 

Tyvärr kan ni ej få se smycket än för det ingår i spelets regler. Men jag känner mig rätt nöjd, jag  lärde mig en ny teknik under resans gång som jag använde mig av för göra vatten.

Eljest har helgen varit lugn, febern ger sig ej, men armen känns som den blir sämre och sämre. Gör mina träningsrörelser men får ej ut den som förr. Och det skaver o bränner under armen fast den är känslolös, är som nålar som vandrar igenom den. Undra om det ska vara så och om det är vad jag ska lära mig leva med.

Håller på  att tycka att det är mycket man ska lära sig leva med, men kanske en sak i sönder och en dag i sänder .

Här ska ni i alla fall få se min fotlänk o ett par örhängen

#1 - - FraudFeeler:

Det där bilderna är väl inte så tokiga, fast jag misstänker att det inte är tvättkorgsvarianten??

Väntar med spänning på tävlingsbidraget. Finns tävlingen på nätet så man kan titta direkt?

#2 - - systerdotter:

Snyggt!!! vad duktig du är , var på marknad häromdagen där de hade smycken men dina är finare (hihihi) har du rinht vårdcentralen? du kan inte gå omkring och ha feber dag efterdag. Kramar din systerdotter jakob och markus hälsar

#3 - - Pia:

Åh så vackra!! Måste gå in på den där sidan och kika nu!! ;o)

Så underbart att du kryat på dig!! Kraaaam!

Till top