ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

Advent och mer feber

Allmänt Permalink0
Första advent

" Det susar gn livets strid en fläkt av himmelrikets frid en ton av harpotoner"…

Så var det advent, även här på sjukhuset tänker de på oss inneliggande så igår kväll kom de in med adventsstake, julduk och vas med enris. Roligt

 

Tyvärr blir mitt hälsotillsåtnd bara sämre. Igår började febern stiga igen, och jag fick känningar av hjärtat och de hämtade jouren som kontaktade min läkare. De beslöt ge mig ytterligare ett antibiotika i dropp, sätta in min hjärtmedicin igen och ta nya prover.

 

Förra natten aktiverades min whiplashhuvudvärk och jag fick så ont att jag  velat lyfta av huvudet och den återkommer varje natt, lite bättre på dan. Det gör så ont att ajg ej kan sova.

 

Hade 39,1 på morgonen så jag är helt slut. Skriver nu mest för att ni ska få veta hur det är, för egentligen orkar jag ej.

 

Saknar kyrkan. Maken o sonen kom upp o berättade hur bra det varit där plus att maken hade spelat in ngr snuttar på telefonen så jag skulle få en känsla.

 

Jag är helt slut överallt. Nu önskar ajg att det snart skulle vända. Gud kom nu

Till top