ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

Snabbrapport

Allmänt Permalink4

söndag kväll

 

Snabbrapport

Fast jag ej orkar skriva

Febern stiger fortfarande, har riktiga frossattacker, de vet ej vad felet är, jag har legat helt nerbäddad hela dan under täcken och inte orkat ngt. Fick alvedon för kunna ta emot min syster o syskonbarn som på em kom förbi m kaffe o annat smått o gott o det ar trevligt. Men strax efter det att de gått satte frossan igång igen. Crp har stigit till 150 från 120 på bara några timmar. Alla  oroliga, både mamma och maken osh syskonen

Bed att Gud griper in  o vänder detta för nu orkar jag snart ej mer

 

#1 - - FraudFeeler:

Är så ledsen att detta verkar oändligt. Måtte det nu vända och kroppen få chans att repa sig.

Många tankar och kramar...

#2 - - ch.b:

hittade till din blogg första gången i går. Mitt hjärta gråter och böner stiger upp till vår Gud, som kan vända allt till det bättre för dig och dina kära. Vi är många som är med er!

#3 - - Maud:

Kristina. Du är omsluten av alla böner från alla håll så nu hoppas vi att det blir snabbt bättre. "kramar om" Maud

#4 - - Maria o Martin:

Kristina, jag tänker på dig o din familj, hela tiden. Även Martin o mina föräldrar på Åland oroar sig o tänker på er massor. Varmaste varmaste kramar

Till top