ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

postöverraskning

Allmänt Permalink3

Posten är alltid något jag längtar efter, men oftast är det bara räkningar . Men idag innehöll den en överraskning. Jag som aldrig vinner något vann denna

 

Tydligen har jag varit med i en utlottning om denna bok på Allt om trädgård där jag svarat på nån fråga o glömt  bort det sen. Kul överraskning en sån regnig dag. Hade jag nu varit pigg skulle jag genast begett mig till skogens skafferi och införskaffat olika örter och sedan inbjudit till spabehandling. Det skulle vara ngt under en gråkall höstkväll att sitta  i ett uterum, som än bara existerar i drömmarnas värld, och få spabehandling. Men drömma kan man alltid

Fler  såna överraskningar  vore något.

#1 - - Pia:

Grattis i massor!! Det var du ju värd! Kram!

#2 - - Pia:

Filmen Män som hatar kvinnor finns på dvd nu.. Be någon hyra den åt dig!! ;o)

#3 - - Maud:

Grattis! Men ALDRIG vinner något?!?! Du som vann en självgående gräsklippare i lyxmodell för något år sen. Hur har det gått med den förresten, har du sålt den?

Kramar Maud

Till top