ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

Däckad torsdag

Allmänt Permalink1

 

Torsdag den 30 december 2010

 

Jag mår bättre än igår men helt slut ändå. Är som all ork runnit ur mig. Så av all min planering blev i princip noll utfört. Så nu måste efterrätten bli gjord i morgon.

 

Sonen åkte ut till Strömbäck efter en massa sömn, med den ständige taxi chauffören, maken, som sen hämtade dottern där på kvällen. Han tycker att hans lediga vecka blev att vara taxi och det kan faktiskt stämma, inte ens sovmorgnar fick han.

 

Dagens tanke: Må du i frid vandra efter vägen, må solnedgången belysa din rygg, må soluppgången skimra i din blick.

 

 

 

#1 - - Ztork:

Fin blogg du har! Vad har du för dig ikväll? kram :)

Till top