ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

½ mm svart hår

Allmänt Permalink2

Fredag den 26 februari 2010

 

Kan det var min hårda skalles ogntränglighet som orsakar huvudvärken? Jag tänker när det nya håret ska tränga sig upp!

Nu har jag 1/2 mm svart stubb och det konstiga är att jag inte fryser lika mkt om huvudet som under hösten/vintern  när jag var helt kal, nu kan jag vissa stunder vara utan min fleecemössa när jag sover

 

Jag önskar mig svart lockigt hår till axlarna innan sommaren, men vet inte om jag får bönesvar, åtminstone inte på längden, men det är så jag vill ha det.

Några ögonbryn har oxå dykt upp.

 

Sov ännu sämre i natt för mitt värkande huvud. Svullnaden kring slangen är lite mindre idag, men jag har en massa extra svullnader lite överallt som jag ej brukar ha. det är konstigt hur kroppen reagerar, känns som jag ej blir av med alla avfallsprodukter

 

Kändes inte kul att jag skulle ha två intervjuer idag, men tog två huvudvärkstabletter.

Tror mer på intervju ett, hon var mer trygg i sig själv och gillade trädgård och hantverk och foto, sånt gillar jag också. Så jag har bestämt att testa henne på inskolning så får vi se om första intrycket stämmer och hon är bra i jobbet också. Just nu orkar jag ej med fler intervjuer  och visar det sig vara fel vid inskolningen har vi ju ngr dar till, innan I slutar.

 

Just nu helt slut, hann aldrig vila tidigare idag.

 

Sov en stund under ”Förkväll” är perfekt sömnmedel för mig.

#1 - - FraudFeeler:

Ja, jag hoppas verkligen att det blir rätt med din nya assistent OCH att du får behålla henne, så att du slipper den här processen stup i ett. Lite arbetsro helt enkelt.

#2 - - Pia:

Jag håller också tummarna för att assistenten ska visa sig vara perfekt för jobbet! Det är du värd!!

Positivt att hårväxten är på gång tillbaka.. jag ska be för att det blir som du vill!!! :o)



Kan du inte skriva ett brev med alla lösenord o där du beskriver vad du vill ha gjort, ett brev som öppnas om något händer? Visst är det jobbigt att tänka på men oavsett om man är sjuk eller frisk just nu så vet man ju aldrig vad som kan hända!



Men självklart kommer både du och jag att vara på hemmet med laptopen igång och blogga med alla våra lika åldrade bloggvänner!! ;o)



Kram vännen!

Till top