ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

Mitt huvud spricker

Allmänt Permalink0

Tisdag den 2 februari 2010

 

Vaknade i natt med en gräslig huvudvärk igen och kunde sen ej sova. Är som varenda muskel i nacken är inflammerad och jag kan knappt röra huvudet. Blev en aning bättre sen min fantastiska assistent masserat men det släpper ej så nu har jag gett efter och tagit huvudvärkstabletter.

 

Jag som planerat att ta sista chansen innan den nya behandlingen och åka hem och hälsa på mamma i Strömsund i helgen, jag har ju inte kunnat åka hem sen i somras och vill så gärna få göra det men fortsätter huvudvärken så här vet jag inte hur det ska gå.

 

Så mitt inlägg i dag blir inte längre än så här, orkar ej tänka.

 

.

Till top