ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

Konstiga symptom

Allmänt Permalink0

Tisdag den 30 mars 2010

 

Det blir inget långt inlägg för jag ser så dåligt. Har fått så konstiga symptom. Värk i ögonen ,blodsprängda ögon som skaver, rinner som vatten ur dom, stickig hy och som en beläggning på ansiktshuden, lite feber, värk i muskler och skelett och lite rörelseinskränkning i axeln, nackvärk, konstigt kliande ensidigt utslag på ryggen av en handflatas storlek.

 

Men klockan är så mkt och alla sover så jag tycker ej det är läge ringa onkologen. Ber att ett under ska ske i natt så det är borta imorgon.

När sonen just kom in sa han, mamma det har hänt ngt för du gråter. Nej sa jag, jag gråter inte det är mina ögon som är så här. Då tröstade han mig med att jag skulle vara bra i morgon så jag vill tro det.

 

Det blev inget positivt inlägg i kväll, men vissa dagar är såna. Men under allt bär Han som håller hela världen sin hand.

 

 

Till top