ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

Julklappsönskningar-Skyddsänglar

, Smycken Permalink2
Skyddsänglar

Allt material är nickelfritt.,  Änglarna finns i fler färger, dels med kjolar i ab lyster, blått, rosa, turkos, önskar man spec färg som jag ej har hemma kan jag försöka skaffa och göra efter önskemål. Kedjor kan fås i önskad längd, pris blir då efter längd och typ av kedja


1.Skyddsänglar med grön kjol och silverpläterade vingar, nickelfria örhängeskrokar, 80 kr


2. Skyddsängel, ca 2 cm med grön kjol och silverpläterade vingar och gloria. Ring för att hänga på nyckel, mobilsnodd eller halsband 60 kr


3. Skyddsängel, 1 cm, med glashuvd och vinge i AB lyster, örkrokar i 925 SS 100 kr


4. Skyddsängel, 2 cm med vinröd kjol, antikfärgade silverdelar och silverpläterade krokar 100 kr


5. Skyddsängel i silverpläterad metall för hänga i kedja , nyckelring , mobilsnodd, 50 kr


6. Skyddsängel i rött med silverpläterade delar, för att hänga i halskedja, nyckelring eller mobilsnodd, 50 kr


7. Skyddsängel,1 cm med silverpläterad vinge och gloria, fascetterat glashuvd i ab lyster, örkrokar i 925 SS 100 kr


8. Skyddsänglar , små i silverpläterad metall  och krok, olika typer av vinge finns att få, 80 kr


9. Skyddänglar med svart kjol och guldpläterade vingar och örhängeskrokar, huvud i facetterat glas med Ab lyster, 80 kr 


10.Skyddsänglar i rött med huvud i Ab lyster örkrokar i 925 SS 100 kr


11.Skyddsängel, 2 cm med glaskropp och antiksilverfärgade vingar , för halsband, nyckelring eller mobilsnöre 60 kr


12. Skyddsänglar med topasfärgade kjolar, silverpläterade vingar och gloria, örhängeskrokari 925 SS, 100 kr


13. Skyddsänglar Guldpläterat. Passar till kedja elelr nyckelring, fås med lås i så man kan knäppa fast dem var man vill 60 kr /st


14. Skyddängel i silverpläterad metall med fascetterat huvud i glas med ab lyster,  60 kr, Kan även fås som örhänge eller halshand


Lite fler glasfusade änglar, när jag fotat lägger jag in fler i olka modeller och färger


15.Skyddsängel i blå toner med silverpläterad tråd, kan fås med läderband eller silverpläterd kedja. 125 kr hänget


16 Skyddsängel, glasfusad  i röda toner med silverpläterad  hamrad kedja, 175 kr


18 Skyddängel, liten, i blågröna toner, med tråd dekoration. Kan fås med kedja eller lädertråd. Enbart hänget 100 kr

Hittar du något du vill ha så beställ i kommentaren, så kontaktar jag dig på mailadress. Mailadressen syns ej för andra.  Allt går att skicka då tillkommer portokostnad
Jag kommer snart att lägga ut de  halsband i olika material och armband som jag hunnit fota och redigera





Till top