ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

Tävla om vårfint hår

Allmänt Permalink1
Det är inte ofta jag lägger ut tävlingar här men den här vart jag sugen på själv så därför lägger jag ut den

http://thatswhyimhot.devote.se/blogs/18375837/1213.htm
#1 - - Signhild Skrivmoster:

Vilken underbar vårbukett du fick helt överraskande! Förstår att du blev jätteglad!



Ja stackars små blommor som får stå med fötterna i kall snö. Men idag har solen värmt en hel del så det kanske gått bra för de flesta.



Hoppas också att du slipper ha armar som väger så mycket att det är jobbigt att använda dem. Det måste ju få ett slut detta med svullnaden. Men troligen ska man ha mycket tålamod. Frågan är om man kan ha mera än du har?



Solen skiner på skärmen så jag ser knappt vad jag skriver. Härligt med solsken!

Önskar dig allt gott och sköna dagar, för det är du värd! Kramar till dig!

Till top