ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

Tomt i hjärnkontoret

Allmänt Permalink7

Onsdag den 28 november 2012

 

Nätterna är så jobbiga.

Febern sjunker ett streck i taget känns det som, men bättre det än inget.

Orken är minimal. Gjort några änglar

Maten smakar ingenting, det gör bara ont när jag äter

 

Nu börjar sonen hosta och ha ont i halsen så risken är ju att det här kommer gå runt.

 

Det blir inget längre inlägg idag för jag är så trött.

 

Dagens tanke: Imorgon är en ny dag och en ny chans att göra ett nytt försök

 

 

 

#1 - - Signhild Skrivmoster:

Hej! Tråkigt att du inte mår bra alls. Jobbigt att ha feber så länge. Den tar på krafterna.

Vila och sov så mycket du kan!
Varma tankar till dig! Kram!

#2 - - marremorr:

Tråkigt att höra att du fått infuensan. Vi ber att du ska få krafterna tillbaka! Kram!

#3 - - INGAMAJ NOGERSUND:

LÄSER OM DIG VI HAR NÄSTAN BOTAT VÅR HOSTA MED FÄRSK RIVEN INGEFÄRA CITRON TE INTE SÅÅÅ GOTT MEN GÅR SÄNDER STYRKEKRAMAR TILL DIG MÅTTE DU BLI BÄTTRE!!!

#4 - - FraudFeeler:

Hoppas den här dagen har börjat positivt: utsövd och lite bättre i influensan.

#5 - - Sonia:

Styrkekramar ! <3

#6 - - Pia:

Så tråkigt att läsa om hur illa du mår.. stackare! :(
Hoppas så att du mår bättre idag, torsdag. Och att morgondagen blir ännu bättre.
I morgon går flyttlasset till nya kontoret. Jobbade länge idag för att packa ihop allt. Puh! Men det blir bra därborta på Vasagatan! :)
Kram min vän!

#7 - - Kaela:

Tänk så härligt att det alltid är en ny dag imorgon.
Och att varje ny dag kommer med nya chanser!

Kramar om dig!

Till top