ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

God Jul

Allmänt, andligt Permalink1
God Jul kära läsare.
 
Är så trött att jag inte orkar skriva men har haft en bra julafton tillsammans med familjen och sonens flickvän.
Hoppas ni alla fått uppleva julens mening.
 
Dagens tanke: Jag kommer med bud om att en Fräklsare är född för dig
#1 - - Vivi:

Du finns ofta i mina tankar, läser allt du skriver och förundras över din enorma livsglädje och styrka. Kram till dig och hela familjen ❤️

Till top