ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

julklappstips

Allmänt, Smycken Permalink10
Tänkte äntligen lägga in lite av mina nyproducerade smycken.
Jag  ber för varje smycke jag gör att välsignelser ska följa ägaren. Varje smycke är únikt  och tillverkas bara i ett ex  utom änglaörhängena som görs i  flera ex. Ber om ursäkt att kvalitéen på bilderna inte är perfekt och inte helt återger smyckenas verkliga färger och lyster.
 
Skriv din beställning som en kommentar så kontaktar jag dig, glöm ej uppge epostadress,. Jag publicerar inte beställningen.
 
Jag skickar smyckena i vadderade kuvert och portokostnaden tillkommer på priset. Bjuder på smyckepåsar till.
 
Om ngn du skulle vilja ha är såld så kolla med mig om jag har fler liknande eftersom jag inte hunnit fota allt
 
 
H-1 Glasfusad ängel med silverpläterad kedja 150 kr såld
 
H-2 Glasfusad ängel med läderrem 130 kr såld
 
 
H-3 Glasfusad ängel med silverpläterad kedja 150 kr
 
 
H-4 Glasfusad ängel med mörkare  längre silverpläterad  kedja 175 kr
 
H- 5 gul. 6.orange  7.blå 8 röd . 9 röd ,10 grön,11röd fås med silverpläterad kedja eller läderrem 150 kr resp 130
 
H-12  Glasfusad ängel med silverpläterad kedja  160 kr
 
H-13Glasfusad ängel med silverpläterad kedja  150 kr
 
H-14 Norrsken glasfusat hänge  ca 5 cm silverpläterad kedja 275 kr
 
H-15 Lång  silverpläterad kedja med hänge av jade   i snyggt hjärtlås som gör det  avtagbart  175 kr
 
H-16 Silverpläterade ovaler som är länkade med krackelerade pärlor och bergkristall som hänge 200 kr
 
H-17 Silverpläterade länkar  med svarta pärlor 175 kr
 
H-18 silverpläterad krosskedja med glasfusat hänge med blå pläterad tråd 250 kr
 
H-19 Silverpläterad krosskedja med lila pärlor och handmålat hänge 200 kr
 
H-20 Livets träd med silverpläterad tråd och fascetterade pärlor och swarowskimåne, andra pris i tävling vintersmycke, 175 kr  pris för kedja elelr läderrem tillkommer
 
H 21 Julsmycke i glasfusning med silverpläterad krosskedja 175 kr
 
 
 H 21 Två radigt halsband med silverpläterad kedja, snäckskal, droppar, ispärlor, sen andra kedjan i farfallpärlor, hänge av berlocker, första pris . 225 kr
 
H-22 med egenhändigt coilade pärlor . silverpläterad kedja  och berlockhänge 150 kr
 
 
H-23 Juligt halsband med mirakelpärlor i fantastisk lyster med silverpläterade pärlhattar 200 kr
 
 H-24 guldpläterad kedja med guldpläterade kulor, röda och vita  pärlor, julgran med pärlor. första pris i snabbutmaning 100 kr
 
A.1 Armband i läder och silverpläterade ringar med roligt lås lämpligt även för herrar Första pris 
100 kr såld
 
A-2 Armband med läderremmar och silverpläterade grövre ringar  reglerbart i storlek  150 kr såld
 
A-3  treradigt wraparmband med fasecetterade röda skimrande pärlor
300 kr
 
A-4  Armband för kvinnan i tiden silverpläterade länkar med sax, blomma , pussmun och klänning, 100 kr
 
A-5 kumihimo armband i svart 75 kr
 
A-6 guldpläterat länkat med röda coins och skimrande röda pärlor och guldpläterade pärlhattar 125 kr
 
A-7 årets armband, handsytt  med nya pärlan superduo, silverpläterade småpärlor och fasceterade pärlor 249 kr
 
A-8 årets armband, handsytt  med nya pärlan superduo, silverpläterade småpärlor och fasceterade pärlor 249 k
 
A-9 silverpläterat armband med prayer box 100 kr
 
Ö-1  Örhängen med silverpläterad kedja 2,cm och Shamballapärla, Strasspärla med ingjutna rhinsestones, härlig lyster, ca 10 cm åkta silverkrokar, 125 kr
 
Ö-2 guldpläterad kedja med mirakelpärlor 100 kr
 
Ö-3 Handsydda örhängen med superduos, fasceterade pärlor och guldpläterade småpärlor 225 kr
 
 
 
Första pris halsband med silverpläterade länkar, handmålade pärlor av olkia sorter och hänge i glas
250 kr såld
 
Jag har mycket mer örhängen framför allt  ängla örhängen men orkar inte lägga in dem i kväll är du intresserad hur de ser ut så kolla på julklappstips 2012 dec och 2013dec .
Hoppas du hittar något du är intresserad av . Så snart pengarn är insatta på mitt konto skickar jag
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Elisabeth:

Jättefina smycken! Hoppas du och mamma får en fin helg tillsammans. Kram

#2 - - skrivmoster:

Så mycket fint du gjort! Jag har länkat hit från Facebook för jag tycker att många ska komma och titta och handla av dig! Kram!

#3 - - Inger Cedermark:

Önskar köpa 1:a pris halsband ´250:-
Önskar Dig allt Gott. Med vänlig hälsning Inger

#4 - - Ann-Charlotte:

Jättevackra smycken du har gjort, vill gärna beställa några halsband av dej. Hoppas Du får
fin helg tillsammans med din familj. Kram

#5 - - Birgit lindberg:

Hej!
Är intresserad av att köpa ängeln H1 om den finns kvar. Kan komma och hämta den och betala direkt om det går bra för dej. Kram:
Birgit Lindberg
070-5636997

#6 - - Peo Einemo:

Hej, h2 är jag intresserad av till en julklapp. Finns den kvar så köper jag den. Vi hörs/Peo

#7 - - Ann-Charlotte:

Jättevackra smycken du har gjort. Jag vill gärna beställa av dej. Guds välsignelse i juletid. Du är en kämpe!! Hoppas Du får en God Jul & Gott Nytt År! Styrkekramar!!

#8 - - Cecilia :

Jag älskar dina änglar och hoppas att du känner att du har änglar som bär dig genom biverkningstyngda dagar. Kram

#9 - - skrivmoster:

Hoppas att du har det bra och mår bättre. Saknar dina inlägg. Varm kram

#10 - - Pia:

De är så vackra, dina smycken! Länkade till din blogg på min fb, tipsade folk om möjlighet till fina julklappar! :)
Kram min vän från en hostig Pia

Till top