ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

Tomater

Allmänt, biverkningar, växter Permalink3

Måndag den 24 februari 2014

 

Sov faktiskt bra trots att jag sov så många ggr i går. Fortfarande tungt med andningen ssk när jag lägger mig så tar det sån tid innan jag återfår normal andning.

 

Idag bestämde jag mig för att vi skulle sätta mina tomatfrön medan jag ännu har Am som extra. Det är skönt inte behöva stressa med sånt. Men det är konstigt at inte orka sätta ngt själv, det har ju alltid varit en del av mig så jag ber att jag ska få ork till lite sånt i all fall

 

Gjorde komihågblad över tomatsorterna som jag kan gå till o kolla se vilka som ska tjuvas o inte.

 

Skulle behöva lite mer energi för ngt roligt.

 

Inget ssk har hänt idag,

 

Dagens tanke: Ge inte upp, även när det känns tungt – tro på den du är och det du gör

 

 

 

 

#1 - - FraudFeeler:

Solen kanske lättar upp idag?
Tyvär var det rätt halkigt så var försiktig om du går ut.

#2 - - Ch.B:

Hej! Ibland kan det ju vara positivt att inget särskilt har hänt. Det låter som vila t.ex. Önskar dig krafter och energi till ngt roligt! kram

#3 - - birgitta:

Hej Skönt att du kunde sova. Jag funderade också att få ner mina tomatfrön idag. Bra ide med en komihåglista för jag glömmer alltid bort om de ska tjuvas eller ej. Sen måste jag komma ihåg att märka dem bättre. Hoppas att vi lyckas med våra frösättningar. Kram syrran

Till top