ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

Regndag

Allmänt, biverkningar Permalink2

Fredag den 30 maj 2014

 

Fick sova sex timmar men trött ändå. Regnväder så dagens planer fick ändras. Eftersom jag har en make som fyller år till veckan så borde han få en present och då var enda dagen idag att göra en handlingsutflykt med Am

 

Jag hittade det jag sökte, tur man kan förkolla på Internet så stegen blir få, med det blev för jobbigt ändå, så min rygg värker och har ischias nerför hela benet o det var ett tag sen jag hade det så. Blir orolig att det inte släpper, för jag kan inte ha fler symptom nu om jag ska orka med op och student.  Så jag har legat hela dagen sen.

 

Nu har jag tappat smaken, maten är inte god och sväljfunktionen är inte bättre. Sockret åker så upp och ner men det har jag misstänkt så jag får svart på vitt. Intressant vad som händer när cortisonet tar slut om jag får en synbar dipp då. Var ju förra ggn jag mådde så märkligt så det är skönt att jag kan mäta värdena.

 

Är så trött så nu ska jag stupa i sängen efter det att jag pillat i mig alla mina mediciner.

 

Dagens tanke: ta vara på dagar av ljus och närhet för fort kan det förändras

#1 - - Maud:

Kraam! Hoppas du får en lugn natt!

#2 - - Sonia:

Styrkekramar och böner om Guds ingripande !

Till top