ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

sprängande huvudvärk

Allmänt Permalink4
Måndag den 20 okt 2014
 
Vill bara tacka för kommentarerna de värmde så mycket att inte vara bortglömd
 
Jag har fått all behandling men fick sån våldsam huvudvärk efteråt när jag reste mig från sjuksängen så de höll inte på våga skicka hem mig.Men efter att jag lovat  att höra av mig om det blev värre så fick jag åka hem.Så nu ligger jag här och har jätteont men inte värre än innan. Har tagit allt jag får  ta i smärtlindirng.
Hoppas på bättring i morgon
#1 - - Sonia:

Måtte denna dag bli en mycket bättre dag för dig utan huvudvärk ! Styrkekramar.

#2 - - ulla:

Styrkekramar till dig <3

#3 - - Stina:

Tänk på dej och din kamp, som du skrev häromdan du har en otrolig mental styrka! Jag försöker bära endel av din smärta härifrån? Kram

#4 - - fraudfeeler:

Inte sett dig på fejjan ikväll :-( Hoppas du är kvar hemma och inte behövt åka in.

Till top