ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

I otakt med John Blund

Allmänt Permalink1

Onsdag den 14 dec 2011

 

Vi har visst missat varann John Blund och jag eller så hälsar han på hos ngn annan. Jag sover så dåligt

 

 

I natt höll jag på att på brinna upp av klåda, hela huden kokade. Vet inte om det är penicillinet. Men tar jag inte det så går magen i gång.

 

Arbetsterapeuten var hit på snabbesök för kolla min ståstol som sjunker för mkt i gaspatronen

 

Idag var det grötfest på Frösunda de som ordnar min assistans. Jag vågade bara ta en liten portion gröt o en skinksmörgås och ändå kände jag av magen.

 

Så trött sen att jag halvsov framför datorn..

 

Jag har fått en  mkt god vän via mitt bloggande  och hon skriver böcker, tänkt er vilken gåva så ta en titt på hennes sida

Välkommen att läsa om Cecilia Ekhems böcker på hemsidan: www.ekhemmanet.se eller besök bloggen; http://cecilia.ekhemmanet.se


Inte orkat ngt idag mer än förberett en julklapp.  Nu är de god natt och hoppas på en bättre natt.

 

Dagens tanke:

Never be afraid to try something new.

Remember, amateurs built the ark.

Professionals built the Titanic

 

#1 - - Cecilia summerar:

TACK fina Kristina för fina länkningen <3 Det gläder och värmer, liksom ängeln om min hals.

Önskar dig en god natt och skickar stora kramar

Till top