ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

försämrat mående

Allmänt Permalink4

Måndag den 22 juni 2015

Ja nu har det varit ett l¨ngt uppehåll i mitt bloggande. Jag vändar på att talprorammemmet ska börja fungera neller att barnen ska kunna skriva igen åt mig.

 Midsommarhelgen blev en bra helg.Min goda vän M vrån uppsala var här och fo vajhde så trevligt och vi var på midsommarafton i Lögde sen dotten hade slitat jobba. Vi hade en jätteftrevlig kväll med god mat och spel och prat. Tyvätt börjkadad jag må dålogtså jag sovmpå vägenm hem och sen sov jag till talv 11 på lördan men de behövde ja,.

 Maken grilladen och vi gick en fin dag, Jag jobbade med gudstjänäjstennoch var lite arg på mig sjäälv för att jag lovat den för jag var så skakit i händer o ben och hade svårt gå.

 Men Gud är god, gudstjänden gick j’ttebra, jag bhade ibnge ont  och skakningran var borta ja det var som om jag var frisk jag bara njöt av att få vara i Gusd sjänst. Dotten medverkade också o det gick bra för henne,.Så att få var i Guds tjäsnt verkar vara medcicin för mig.

 Sonen kom hen välbebållen  dack gode Gud,

 Idag var det behandlingsdag. Mina värdene vari torsdags inde bra så det var fråga om jag skulel få alt idag men de hade förbättratas idag så de belv behandling var bara  kailum so, sjnkit o det beror nogr på alla diareer så jag ska ökv den behndlinten.

Men jag har aldrig varir så dålig direkt efter en behndling som idag .Så trött illamåede inte kunnat äta och bara soviot.Dessuom väckte personalen mig hekla tiden för höra hur ja mådde  vilket inte var så smart då enda sättet för mig fixa herceptinent är att då sova.

V’’l hemma fick jag i mig lite mat sen sov jag hela vkälle o är så slut.-

 Dagens tanke: Att gå med Gud är att vila i Gud

 

 

#1 - - Tolmia:

Försökte kommentera men min kommentar försvann. Min dator är obegriplig. Tänker på dig. Vill skriva mer men måste skicka iväg detta innan det händer samma igen.
Många kramar och bön.

#2 - - Sonia:

Känns lite tjatigt, men upprepar det ändå : Ber och ber för dig och övriga familjen. Styrkekramar !

#3 - - Pia:

Vill bara skriva att jag tänker på dig varje dag! Det har varit galet mycket på jobbet sista tiden, innan det var dags för semesterstart idag. I em åker vi ner till Stockholm på PV-träff, kommer hem på söndag. Till veckan kommer jag o hälsar på. Tills dess, massor av kramar från mig till dig

#4 - - Annika:

Din kämpe. Vad roligt att det gick bra med gudstjänsten.. Han har omsorg om dig och din familj. Gud är verkligen god. Han omsluter dig och din familj på alla sidor. Gud välsigne er.

Till top