ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

trötta dagar

Allmänt Permalink2

Torsdag deb 11 juni 2015

Vaknade med att hnaden värkte så , måte ha legat på den så ngn nerev blev klämd. Dessutom kärde grannen borrmaskingn förfullt,men det var då bättre än gårdagen när de hade ordnat så allt vatten var avstängt hela dagen. Då inser mn hur beroende av vatten man öör.Mest synd om stackast assistentn var helt  slut av att försöka arbeta  utan vatrten-

Jag får någin form av yselr både när ajg ska stiga upp och nära jag ska lägga mig, måste be onkologen kolla blortrfycköet

Idag kom vår fd pastor på besök så vi fick en trevlig förmiddag.

I veckan har I ifrån hjälpmedelssenter varit o prova förstoringstext  till dator ocj vi har börjad läas  in ett talprogram, så snart ska ni får ättre skrivet program på bloggen.

PÅ em grävde ass ner min nya ros som ska fylla opp där det nya stödet står där polstrjänan  strå,

Jag låg o vilade sen skruvade hiun skruvögllor i stommen som man gjort på träcdgpårsdaondag. Sen drog vi tråd mellan dessa och där under ska fjärilskrasse slingra isg upp längs tråden.

PÅ eftermiddag satte vi gurkor o tomater i sina slutkrukor men det är så kallt ute så jag undrar när vi ska få grönsakerna i jorden och hinna få det , själv kan jag ju intet göra någor. Men jag är så glad för de blomrukor jag kan sätta när ajg fått allt allt i rätt höjd.

Inatt sov jag gott  men varit supertrött somnat om gång på gång idag

Haft pmöte idag.

 Fått såna utslag igen på kroppen. Ringde vårtcentralen men de trodde att bältrosen blossat upp igen o de ville inte titta på mig igen.

Önskar så att någong mat eller fika skulré smaka mig .

 Dagens positiva att jag fått sova

Dagens tanke: Tänk de vänligaste tankar om allt du upplever i dag och möt dig själv

 

#1 - - Sonia:

Styrkekramar och böner !

#2 - - Kramar från Berith! :

Kramar!Så roligt att du kan skriva själv igen!Härligt med sommar och snart blir det nog varmare så att du kan njuta av dinaväxter!Kramar från Berith!

Till top