ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

feber förkylning

Allmänt Permalink2
Torsdag den 26 mars
 
Fortsatt feber, förkylning och nu har ögoninflammationen även gått över till vänster öga.
 
Legat hela dagen och inte orkat något.
 
Igår kom grannen GB och hälsade på för hon var inte rädd för min förkylning, så det var trevligt
 
Sonen är lika dålig som jag.
 
Dottern har nu anlänt till Tanzania men nu är hon febrig så be för henne att det går över de har lång bussresa framför sig. Det är värre för henne  än för oss-
 
Dagens tanke: 
#1 - - Sonia:

STYRKEKRAMAR ! Ber för hela familjen !

#2 - - Pia:

Hoppas förkylningen går över för allihopa.. Massor med kramar till er alla! <3

Till top