ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

bältros

Allmänt Permalink4
fredag den 29 maj 2015
 
Här fortsätter det att ramla in sjukdomar. I tisdagds omrse börjar min assistent se ett rött ensigit område på ryggen som är rött, jag reagerad på att det kunde vara bältros så ajg haft det förut ihop med herceptinbehndlingen så vi beslöt att avvakta till dan därpå med att ringa för då skulle ajg hinna få behandling innom tre dagara gränsen.
På onsdag så dt lika dant ut. så jag ringe och fck komma till vårdcentaralem och det konstaterades vara bältros. Jag fick medicn.
 
Om ni tycker sonen skirver dåligt så är det jag sjäölv som skirver flr han är på akuten. Han har såont i magen för tredjje jdagen så kaken har åkt up med honom. Så nu lugger ajg stilla i sängeno rör mig inte och hoppas att det går brapå akutenoch de snart ör hemma.
 
Jag skulle egentligen ha haft behnaldin idag men det var återigen för fullt på behndlingsavdelning en så det blir på måndag mne då nehöver jag
inte vänta utan får eget rum på en gång
tidigerar i kväll har vi hat besök av fd makens arbetskompissar H o M o de var så trevligt. Så nu hoppas jag att ni kunnat läsa mitt skröloga meddellande jag ser tyvärr inte att rätta ev fel.
 
Må Gud vara med der alla
 
Dagens tanke: Det viktigaste vi har här i livet, detta korta ögonblick i evigheten som vi vandrar här på jorden, bär vi med oss i våra hjärtanoch det kan ingen ta ifrån oss, någonsin.
 
 
 
 
#1 - - Signhild Skrivmoster:

Jag har läst och förstått det du skriver. Tråkigt med sonen. Hoppas att det ordnat upp sig. Tack för att du läser på FB och kommenterar. Jag blir så glad när jag ser dig där. Önskar dig och de dina en skön helg som ligger framför. Vädret här verkar inte bli det bästa men man får ta vara på stunderna.

Varm kram skickar jag! <3

#2 - - Vivi:

Åh, vad jag blir glad att se att du skriver själv :) det går hur bra som helst att läsa. Blir glad överhuvudtaget när det står nåt i din blogg, jag följer dig hela tiden, gläds när nåt går bra och lider med dig när livet går emot. Du är en sådan fantastisk människa. Tänker på dig och familjen ofta. /kram

#3 - - Sonia:

Mitt i allt elände som drabbar dig så är du så tuff ! Men visst önskar jag och ber att du ska få må bra, bli helad !
STYRKEKRAMAR !

#4 - - Annika:

Hoppas att din son har blivit fri från magvärken och att du trots det du går igenom haft en bra mors dag. Stor kram från mig.

Till top