ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

Mer feber igen- jag vill inte

Allmänt Permalink2

Onsdag kväll

Men nu är jag arg o less, nu har jag fått ont i halsen och febern stiger o jag känner mig jätterisig. Vad ska jag göra?

Var i alla fall o lagade min tand i dag. Jag trodde att jag hade ett nyttt hål men det var den gamla fyllningen som lossnat och låg o rörde sig. Men det var den minst onda lagning jag gjort helt smärtfritt. Tur att det finns såna stunder hos tandläkaren oxå.

 

#1 - - birgitta:

NU måste du nog få komma till en doktor så du får rätt medecin och kolla halsen så du ej har halsfluss. Kram

#2 - - FraudFeeler:

Ängelbilden hade en länk, klicka på den så kommer du till: http://www.urp.se/nettetanta/kristna%20egna%20bilder%203.htm

Till top