ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

Supersupertrögt Internet

Allmänt Permalink1

Fredag den 27 augusti 2010

 

Ska det ta 2 timmar att betala räkningar på Internet? Ja snabbare är inte vårt Internet just nu eller om det ä r min dator som är problemet, för så här var det inte före haveriet. Det känns som man ska bli tokig när det tar flera minuter för öppna posten på bredbandet. Önskar jag vore datakunnig.

 

Haft en riktigt magontdag, det suger verkligen musten ur en. Kan knappt ha korsetten stängd för det trycker så mot magen och har jag den öppen kan jag inte vara uppe.

 

Ute har det ena skyfallet efter det andra avlöst varann.  Så jag är bara trött.

Min snälla granne kom o hälsade på i kväll så det var en trevlig stund, hon hade med en påse matbröd så det var gott till kvällsfikat.

 

Är för trött o för hängig för att skriva mer, men gläds åt att läsekretsen ökade med 50 %  av att jag skrev igår, allt  enl statistiken.

 

Dagens tanke: Imorgon är en annan dag

#1 - - FraudFeeler:

Datorer är verkligen en hatkärlek!

Mycket blir enkelt, men när det krånglar sitter man pyrt till :-(

Till top