ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

Jag är med dig i den svarta natten

Allmänt Permalink3
http://www.youtube.com/watch?v=DemCTvqp_lk&feature=related


Hoppas länken fungerar jag är ej så duktig på sånt här, det var så fina bilder  och fin text
#1 - - Pia:

Vacker sång, vacker text och vackra bilder!! Man blev varm i kroppen av den.

Jösses, så många vaccinationer.. Och jag antar att de inte varit gratis heller.. När åker de iväg? Har säkert frågat dig tidigare men mitt minne.. :o(

Hoppas du hittat något du kan äta.. Kram!

#2 - - Fairymary:

Jättefin! Tack!

#3 - - Maud:

Så vackert- och med favoriten Frank Ådahl som sjunger så håren reses på armarna. Hittade även en annan favorit där: Per Erik Hallin - fantastisk sångare och musiker. Tack!

Eländigt att du mår som du gör Kristina, hoppas du får sova i natt! Kramar

Till top