ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

Tröttare än trött och så illamående

Allmänt Permalink2

 

Fredag den 8 januari 2010

 

Ikväll blir det inget inlägg mer än att ni vet att jag lever o är hemma.  Kunde bara sova två timmar i natt och sen mått så djuriskt illa och så grymt trött. Bara legat och inte orkat något, dvs en tung dag.  Glad att vi har värme i huset när det är 27 grader ute och att jag kunnat småslumra

Ha en bra kväll

 

#1 - - FraudFeeler:

Då tror vi att du sover mycket bättre i natt! Hoppas morgondagen blir bättre...

#2 - - maria:

Stackars min fina vän!!Hoppas det ska vända snart me måendet för dig. Har själv varit supertrött idag och inte orkat med msn alls..

Hoppas du får sova bättre inatt och att vi kanske kan höras imorgon.

Många kramar från mig!!

Till top