ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

Jag ska kämpa tills jag dör

Allmänt Permalink2

Lördag den 5 juni 2010

 


"Det är mörkt
Men ännu finns det hopp
När jag springer i mitt lopp
Ja ännu finns det tid
Så vad gör jag med mitt liv
Det är en sak jag vill du förstår
Att en dag ska vi komma i mål
Så häng på
Jag ger allt
Jag ger aldrig nånsin upp
Jag ska kämpa tills jag dör
Även om det kostar allt
Tills att ingenting finns kvar
Ja i alla mina dar
För det håller genom allt
Låt ditt ljus
Få lysa över allt
Ge värme där det är kallt
Du kan vara ljus och salt
Får tillbaka tusenfalt
Det är en sak jag vill du förstår
Att en dag ska vi komma i mål
Så häng på
Jag ger allt
Jag ger aldrig nånsin upp
Jag ska kämpa tills jag dör
Även om det kostar allt
Tills att ingenting finns kvar
Ja i alla mina dar
För det håller genom allt
Jag ger allt
Jag ger aldrig nånsin upp
Jag ska kämpa tills jag dör
Även om det kostar allt
Jag ger allt
(Jag ger aldrig nånsin upp)
Ja i alla mina dar
För det håller genom allt
Jag ger aldrig nånsin upp
Vi ska kämpa tills jag dör
Även om det kostar allt
Tills att ingenting finns kvar
Ja i alla mina dar
För det håller genom allt" hörde denna låt idag och det stämde så bra in i mitt liv

 

#1 - - Michaela:

En otroligt vacker dikt eller sång.

Många varma hälsningar till dig min kämpande syster!

Kram

#2 - - Pia:

Hej min vän!! Kikar in lite snabbt här från jobbet. Har inget internet i lägenheten än.. Under veckan skulle det iofs inte funnits någon tid att sitta vid datorn!! ;o) Nu är vi Hagabor.. huset är i det närmaste tömt och jag längtar till onsdag. Då ska jag SOVA!!! :o)

Har läst ikapp alla dina inlägg och attans att du ska ha så ont hela tiden, förstår att det tär på både kropp och själ. Härliga blomsterbilder!!! Tur att det är sommar nu. Hoppas att värmen också kommer snart. Stora, stora, JÄTTESTORA KRAMEN till dig!!

Till top