ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

så sjuk

Allmänt, biverkningar Permalink9

Tisdag den 26 november 2013

 

Usch vilken dag, har mått så dåligt idag. Dimsyn,värk, orkeslöshet, matthet, huvdvärk, totalt utslagen

 

Fattar itne vart detta ska ta vägen.

 

Ang min syn som plågat mig flera dagar tog jag o ringde optikern o fick en tid på måndag, känner att ajg även vill kolla upp trycket i ögonen har ju risk för grönstarr och gula fläcken.

 

Har inte orkat någonting. Varit uppe en massa gånger för visa ass var saker finns, hur gardiner ska hängas etc.

 

Känner mig riktigt sjuk och utmattad

 

En god vän sa att det kanske kan vara biverkan efter operationen och att jag inte har några äggstockar o livmoder kvar.

 

Huvudet känns som en stor boll och jag varken vill något eller orkar ngt

 

Sonen o jag hade planerat att baka lite pepparkakor inför första advent. Det är tur att han är så duktig för jag var så utmattad att jag trodde jag skulle svimma. Han pepparkakor blev supersnygga.

 

Nu ska jag se om jag kan sova för jag orkar inte vara uppe. Var länge sen jag kände mig så förtvivlat urlakad

 

Dagens tanke: Gud ger en fast punkt att stå på när tillvaron gungar

 

#1 - - tolmia:

Kramar och böner för dig.
Du finns i mina tankar.

#2 - - Pastorsfrun :

Oh stor stor kram!!!!!

#3 - - Cecilia summerar :

Böner och kramar och hopp... <3

#4 - - ulla:

styrkekramar till dig. Hoppas du mår bättre idag.

#5 - - tolmia:

Jag har haft mycket tid för mig själv idag.
Och har undvikit musik och TV för att tänka på dig i bön.
Jag förstås att det är en särskild svår tid nu efter operationen.
Jag önskar du får god läkförmåga.
Och att du slipper värk.
Jag har också bett för att du ska få det bra när det gäller assistent.
Din vän Tolmia

#6 - - fraudfeeler:

Kan bara önska att det vänder för dig!
Blir pepparkaksdeg här i morrn'.

#7 - - Kaela:

Omsluter dig med de varmaste tankar jag har och ber om styrka och en god rehabilitering.
Kramar om dig!

#8 - - Pia:

Åh vännen!!! Skickar energifyllda kramar till dig.. Hör av dig om du orkar med besök i helgen.. Kram!

#9 - - Cecilia summerar :

Hej min vän! Jag tänker på dig och undrar så hur du har det. Ber Gud välsigna och bära. Kram

Till top