ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

Bredband 2

Allmänt, biverkningar Permalink2

Fredag den 28 november 2014

 

Jag skulle kunnat dö, svälta ihjäl törsta ihjäl  ramla utan att ass reagerade Är så irriterad på vikarien. Trots att hon fick tydliga instruktioner igår på vad som var viktigast att kolla så gjorde hon inget av det. Dessutom kommer hon mkt försent och inte ens en ursäkt.

Hon har återigen struntat i att ta med sig egna skor utan ska gå i våra skor hela dagen!!

 

Hur ska det gå nästa vecka när jag ska ha behandling, känner mig rejält orolig.

 

Om hon inte ser till att jag äter och dricker så hamnar jag på sjukhuset med dropp. Problemet är att när jag mår så dåligt så jag vill inte ha ngt och då måste ass se till att jag får i mig något,  jag har sagt att de får tvinga mig.

 

Sån otur att den värsta veckan är min gulliga ass borta, men hon är värd att få semseter.

 

Jag sov uruselt i natt och har varit så trött så jag har bara legat hela dagen

 

Ringde bredband 2 support. När jag äntligen kom fram på linjen fick jag sitta  i kö i 1,5 timme

 

Denna väntan i telefon orsakade att jag beställde pärlor, då det var black friday rabatt, för att ha något att göra –

När jag äntligen kom fram  säger killen jag pratar med att de inte gett mig min epost adress utan det måste var umenet så jag får ringa dit och sen skulle han ringa om en timme.

Jag ringer upp dem men de säger att de inte ger ut ngn epost adress, men hon felanmäler i alla fall

Sen får jag ett sms från dem att de inte har med saken att göra utan att det är bredband2.

 Under tiden har jag hittat papper från Skycom att de gett mig adressen o minns då att de köptes upp av bredband 2.  Då ringer killen från bredband 2 tillbaka o säger att han ska felanmäla det. Jag frågar hur länge det kan ta, ja det vet han inte.

 

Och nu 12 timmar senare har fortfarande inget hänt.

 

Dagens tanke: Håll fast vid tron, ge den näring och låt den växa och se vad som kan hända

 

 

#1 - - Sonia:

Så irriterande med både vik.ass och bredband 2 ! Som om du inte har nog på ditt bord redan ! Hoppas och ber att du ska få en fin adventshelg i alla fall . Styrkekramar !

#2 - - Tätti:

Eftersom inte din e-post fungerar skickar jag ett nödrop här. Be för min systerson Dan, han har råkat ut för en ytterligare krock och ligger åter i Uleåborg, inte lika illa som sist men inte bra!

Till top