ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

uppdatering igen

Allmänt Permalink5
Hej igen!
 
Dottern här.
 
Sitter här bredvid mamma och hon kan fortfarande inte se på datorn eller skriva. Hon vill hälsa ett stort tack till er alla som ber och bryr er! Hon är så glad för er alla!

Idag har hon gjort en magnetröntgen och de höll på att tappa henne i golvet vilket inte var så lyckat men vi hoppas att hon ska ha mindre ont i morgon. Hon får medicin för hennes epilepsianfall och fortsatt cortison så vi märker skillnad på talet. Jag tycker att hon är speedad och hon slutar aldrig prata haha.
Men hon har svårt att hitta endel ord. Vi tackar Gud för alla framsteg och för alla era tankar och förböner!

Idag är det också mammas och pappas bröllopsdag och min födelsedag så vi har firat på sjukhuset :) Ha de fint!
#1 - - mikael:

Grattis på bröllopsdagen o födelsedagen!

Jag blev rörd när ni barnen besökte mig här om dagen, hoppas att det gav er något också.

#2 - - Annika:

Grattis till er alla i efterskott. Gud välsigne er.Jag ber för er. Kram.

#3 - - Pastorsfrun Mia:

Grattis på födelsedag och bröllopsdag!!! Hurra!!!!
Är med er här nere i Örebro och ber och tänker på er!!!
Kram

#4 - - Tolmia:

Vi har rest och internet har kommit och gått efter hur masterna som vi åkt förbi suttit.
Det kan vara därför min förra kommentar kom flera gånger.
Grattis på din födelsedag!
Bröllopsdagen visste jag men inte din födelsedag :-)
Synd det där med att de höll på att tappa dig Kristina!
Det måste ha gjort ont!
Tänker på er och ber för er.
Även min man hjälper till att be.
Kram till er alla!

#5 - - Tätti:

Åter hemma, P och T i Sthlm! Påsk annandag bad hela församlingen i Kanisa Kuu, domkyrkan i Iringa stift för M, hennes mamma och hela familjen under kyrkans förbön dvs ca 700 bedjande Tanzanianer och svenskar!!! Säkert bads det i Vasakyrkan också. Vi saknade såklart M på Zanzibar, hon är ju en Gudagåva till alla som har förmånen att känna henne, liksom mor sin! Kramar

Till top