ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

ännu en uppdatering

Allmänt Permalink5
Hej!
 
Eftersom att mamma fortfarande inte orkar skriva något så får jag bli hennes sekreterare :)
Hon ligger fortfarande kvar på sjukhuset men värdena blivit bättre. Hon får massa olika sorterst dropp och penicilin.
 
Det senaste dygnet har vart väldigt jobbigt för henne, hon började få mat men tålde det inte än och hade såna plågor. Nu får hon smärtlindring igen och man ska sätta in maten med ett ämne i taget för att se hur det går.
 
Hennes stora glädje ämne är att få ligga och duscha i vagn nästan varje dag.
Hon tackar för blommor, kort och alla hälsningar hon fått.
 
Vi i familjen är fortfarande väldigt slut, dels vill vi va så mycket så som möjligt hos mamma men samtidigt måste vardagen rulla på med allt vad det innebär.
 
Det är konstigt hur allt i ens värd kan stanna upp när någon blir döende men allt runtomkring fortsätter som vanligt.
 
Tack för omtanken som ni visar oss övriga i familjen också.
/ Dottern
#1 - - ulla:

Ni har det svårt nu . Jag tänker på er varje dag och hoppas att allt blir bättre. Kram
Ulla

#2 - - Anonym:

Varma hälsningar till familjen. Är med er i tanke och bön.

#3 - - Kaela:

Ja det är konstigt hur livet stannar när någon tycks vara på väg bort från oss.
Jag fortsätter att be för er alla.

#4 - - Annika:

Jag ber verkligen för er och din mamma, att Gud ska ge er kraft och styrka att orka.Tänker på er och ber för er.

#5 - - Tolmia:

Va sorgligt att Kristina ligger på sjukhus. Och att hon inte får i sig mat. Jag tänker på er anhöriga också. Vad ni alla går igenom.
Jag ber för er.
Kram
V

Till top