ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

Sjukhuset

Allmänt Permalink14
Hej!
Mamma ligger på sjukhuset så jag går in här och skriver bara så att ni vet vart hon har tagit vägen.
Hon mår väldigt dåligt och ligger med dropp.
Tack för att ni tänker på henne, ni får gärna vara med och be! :)
 
//Hennes dotter
 
#1 - - Ywonne Gill:

Så ledsen jag blir att höra detta. Jag önskade så att din mamma skulle bli lite piggare; att det skulle få vända. Har köpt smycken av henne några gånger som jag bär med sån glädje. Nu önskar jag att sjukhusvistelsen hjälper henne så att hon snart får komma hem.
Allt gott till er alla i familjen.
Ska be för er.

Ywonne

#2 - - ulla:

Tänker på er. Kram

#3 - - Sonia:

Ber för henne och hela familjen ! Styrkekramar !

#4 - - Marie:

Vi är med och ber för hela familjen! Många kramar!!

#5 - - Ch.B:

Kära M! Hälsa mamma att hon inte ska ge upp! Tänker att hon kanske inte fått i sig den näring hon behöver för läkande hemma pga alla medicinbiverkningar. Nu kan hon vila från den stressen i alla fall. Vi fortsätter be! Kram

#6 - - Cecilia :

Tack för att du berättar för oss som bär Kristina i tankar och böner. Jag somnade och vaknade i bön för mamma och för hela er familj. Oro och omtanke.
Och en gemensam favoritpsalm som får bära bönen: http://youtu.be/ckEOxVRdK4c
Stor kram

#7 - - Anna:

All kärlek och styrka till din mor, dig och familjen <3

#8 - - Gua:

Skänker en tanke och en önskan om att det snart blir bättre igen

#9 - - Anonym:

Hoppas du snart är lite piggare igen, tänker på er!

#10 - - Pia:

Bra M att du uppdaterade även här, tänkte på det igår.. Finns inget jobbigare än att följa en bloggvän som plötsligt bara slutar skriva..
Ni finns i mina tankar! <3

#11 - - Pastorsfrun:

Jag ber för dej och familjen ❤️ tack för allt du ger!
Stor kram!

#12 - - Annika:

Hoppas att hon ska bli frisk fort. Ber för henne och för dig och din familj. Kram.

#13 - - tolmia:

Jag är med och ber!
Skicka kramar!

#14 - - Ulrika:

Önskar er få känna gott mod. Känna omsorg. Kram från Ulrika

Till top