ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

lungbesvär

Allmänt Permalink6
Hela natten snoradennag ,ont i halsne  hosta-
Var oroliogn att jag inte skulklenfå behandling nen dokrorn tycketnatt a porover hn fått svar på var ok.-
S
mjag fick vila o de beställed exppressnpå min behnadling,så kl 12 örjade de.Sen vckte sköterskan mig flr bon gyckte jag rosslade så hesat så hon hhämtade jourdokorn. Då jade jag mkt rosseel på h lunda så det kubde ar lunuinflammation o vätsla i lklungan Sen hämtade den doktorn ytterligare en dohktor vöreordnande så nu avbröts min beh nddling o jag ska jha ha peicillin. Inte lul. Jag saatt nu hinna inte min kretaresa  bli vila om jag ska ha behandkuhg senare så nu skule de siskutera. om de kan skjuta behnslingen tell efter rerans.
Mitt crp har stigit oxå o jag mår risisgt.
 
ligger bara ooorkar inget
 
Dagens tanKe::Vila i Gud är det enda man kan gära
 
#1 - - Sanna:


"De som bida efter HERREN hämta ny kraft, de få nya vingfjädrar såsom örnarna" (Jes. 40:31)

(psalm 91:4)

Kram

#2 - - Sonia:

Styrkekramar och böner !

#3 - - Tolmia :

Vad jobbigt du har. Och vad mycket olika behandlingar du får vara med om.
Förstår om du blir trött.
Jag tänker på dig.
Stor kram

#4 - - Anonym:

Det enda jag kan ropa är: Kyrie Eleison! Måtte krafterna räcka ända till Kreta och hem igen. IL

#5 - - Anonym:

Skickar massa styrkekramar. Ber att lunginflammation ska gå över fort så du hinner hämta kraft innan Grekland.

#6 - - Annika:

Fy vad trist. Ber och hoppas att du ska bli frisk. Tänker på dig. Kram.

Till top