ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

Åter till Malmö

Allmänt Permalink2
Hej!
 
Det är M här igen. Igår var jag tvungen att åka till Malmö och lämna min underbara mamma.
Men det är tur att det finns telefoner så hon har bett mig att uppdatera nu.
 
Idag är första dagen som hon är utan dropp. Hon ska försöka äta lite mat och se hur det går.
Dietisten har gett kostråd och dryckesråd. Så det går sakta framåt även om hon fortfarande har mycket mediciner.
Ett av hennes problem nu är att huden går sönder på händerna så hon har så ont.
Tack och lov så har hon haft mycket besök sen jag for, så hon är inte ensam :) Och ikväll ska pappa och min bror hälsa på henne.
 
Vi är så tacksamma för alla hälsningar, böner, presenter och omtankar!

Hon kan inte lyfta armarna så mycket, det är därför jag skriver åt henne :)
/ Hennes dotter
#1 - - Cecilia :

Tack för rapporten, M. Jag är så tacksam för uppdateringarna och önskar och ber att det ska få stabiliseras nu så att mamma K och ni alla får chans att hämta er. Vad tungt att behöva lämna Umeå nu. Bön för dig med. Kram

#2 - - Pastorsfrun:

Vill du hälsa henne så mycket från mig? Jag är så ledsen att hon är så dålig! Trots att vi aldrig setts tycker jag så mycket om henne och hon betyder mycket för mig!
Stor kram och massa välsignelse från Mia

Till top