ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

earth hour

Allmänt, biverkningar Permalink1

Lördag den 28 mars 2015

 

Vaknade med mer feber och kände mig verkligen ur form.

 

Vilade hela förmiddagen, sen fick jag för mig att jag skulle testa om jag kunde gå ner på knä och det kunde jag men sen kunde jag inte komma upp. Det fann inte tillstymmelse till muskler i benen. Så maken fick rent lyfta upp mig.

 

På eftermiddan petade jag ner lite frön i de förberedda lådorna men min nacke gillade inte det lilla jobbet, fick sån huvudvärk

 

Förberedde mitt lilla vittnesbörd för imorgon.

Ser så fram emot att få gå i kyrkan. Är så länge sen jag fick dela gemenskapen. Kören sjunger imorgon men den får jag avstå.

 

Somnade så hårt efter maten, det var nog inte så lång stund men det kändes så i sömnen. Kände mig så förvirrad sen.

 

Ikväll var det Earth hour så vi satt vid stearinljus och fikade.

 

Dagens tanke: Tålamod är konsten att vänta

#1 - - Sonia:

Önskar dig ett friskt liv ! Är tyvärr i en annan kyrka i dag så jag kan inte lyssna på dig, men finns med i tanken.
Styrkekramar !

Till top