ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

Uppdatering igen

Allmänt Permalink7
Hej!

M här igen! Mamma orkar fortfarande inte skriva själv. Men idag fick hon lämna sin sjukhussäng och åka hem! Men nu börjar det stora jobbet att rehabiliteras till vardagen med allt vad det innebär. Just nu är 3 meters promenaden till toan som att bestiga ett berg.
 
Det blir tufft för familjen också att passa henne med allting, både dag och natt, men de turas om.Oturen var att hennes assistent var sjuk idag. Samtidigt så är det roligt för henne att vara hemma och se sina egna saker!! Hon hälsar och tackar för allt!!
 
(jag har hälsat henne från er som skrivit att jag ska göra det!! :) )
#1 - - Sanna:

Har inte varit ute på bloggar på länge och det känns så tråkigt att höra att du är så sjuk.
Jag kan inte göra så mycket - men jag ber fortfarande för dig då och då.
"Herren vänder sitt ansikte till dig och ger dig av sin frid"
kram

#2 - - Britta Bergqvist:

Läser i bloggen så jag får lite uppdatering. Skönt att Kristina får vara hemma i sin egen miljö. Se och känna av atmosfären som är välbekant.
Jag vill skicka varma styrkekramar till din goa mamma Magdalena. Hon är en verklig kämpe och en fantastisk förebild för oss andra. Hela sjukdomstiden, så har hon haft sin positiva syn på livet och så fast förankrad i sin kristna tro. Det bär ringar på vattnet till oss som står vid sidan om. Hennes förtröstan bär mig i min sorg o saknad efter min älskade Helena, som flyttade till Jesus i okt.
Guds välsignelser må bära Kristina och omsluta henne på alla sidor.
Varm systerkram från Britta. (antar det är du Magdalena som får läsa upp detta för henne)Hälsn till er andra i familjen oxå.

#3 - - Anonym:

Läser i bloggen så jag får lite uppdatering. Skönt att Kristina får vara hemma i sin egen miljö. Se och känna av atmosfären som är välbekant.
Jag vill skicka varma styrkekramar till din goa mamma Magdalena. Hon är en verklig kämpe och en fantastisk förebild för oss andra. Hela sjukdomstiden, så har hon haft sin positiva syn på livet och så fast förankrad i sin kristna tro. Det bär ringar på vattnet till oss som står vid sidan om. Hennes förtröstan bär mig i min sorg o saknad efter min älskade Helena, som flyttade till Jesus i okt.
Guds välsignelser må bära Kristina och omsluta henne på alla sidor.
Varm systerkram från Britta. (antar det är du Magdalena som får läsa upp detta för henne)Hälsn till er andra i familjen oxå.

#4 - - ingamaj NOGERSUND:

tänker på er

#5 - - Tolmia:

Tack för att du skriver och berättar. Det betyder så mycket att få veta.
Många kramar

#6 - - ulla:

S skönt att du fått komma hem ! Då kommer du att känna dig mycket bättre snart ska du se. Kram

Ulla

#7 - - Ulrika:

Hjärta hjärta hjärta <3 <3 <3

När jag tänker på Kristina tänker jag på en vacker människa. Full av så goda och uppmuntrande ord.

Önskar hälsa! Önskar få må bra.

Kram från Ulrika

Till top