ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

jag lever

Allmänt Permalink6
Måndag den 18 maj 2015
 
Om ni undrar varför det intekommer några inlägg hära så har min son anatomipluugg och honner inte skriva och själv orkar jag inte och får ej ihop meingarna så ni får vänta ett tag rill.
 
allt gptt till er kram
 
#1 - - Sonia:

STYRKEKRAMAR !

#2 - - Cecilia:

Att du lever är en obeskrivlig glädje! Och att jag fått krama om dig och se det med egna ögon. Kram

#3 - - Vivi:

Längtar efter dina inlägg, kollar varje dag/stor kram 😃

#4 - - Tolmia:

Skickar kram och böner till dig.

#5 - - Tolmia:

Jag tänker på dig.
Många kramar!

#6 - - Tolmia:

Jag tänker på dig.
Många kramar!

Till top