ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

Mors dag eller examen eller sommarglädje

Allmänt Permalink4
Snart närmar sig morsdag, examen eller bara att man vill ha ett nytt smycke inför sommaren. Jag har ett flertal handgjorda av mig i olika modeller och färger. Jag ber för varje smycke att de ska ge välsignelse från Gud. Du beställer genom att skriva en kommenter med din mailadress  och hemadress som jag aldrig publicerar så uppger jag mitt bankgironummer och när jag ser att pengrna är insatta så skickar ajg smycket. Tyvärr är fotona inte säsrskilt bra men det beror ju på att jag inte orkar så mycket
 
H1 silverpläterad  länkad kedja med gröna pärlor 175 kr
 
 H2 glasfusad ängel med siverpläterad kedja 150 kr
 
 
Ö1 örhängen silverpläterade  100 kr
  
 a1 handsytt armband med superduos och firepolished 225 kr
a2 handsytt armband med superduos och firepolished 225 kr
 
H 3 glasfusat hänge med tråd och silverpläterad kedja 175 kr
 
  närbild på det vackra hänget
 
 h4 Livets träd silverpläterad med åkta swarowskipärlor 300 kr  då kan man få silverpläterad kedja till, med läderband blir det 250kr
 
h5 Länkat halsband 175 kr
 
 h6 glasfusat hänge på silverpläterad kedja 200 kr
 
h7 silverpläterade mellandelar och gröna pärlor 100 kr
 
h8 silverpläterade länkar med pälloro keramikhänge 200 kr
 närbild på hängget
 
h9 glasfusad ängel på silverpläterad kedja 150 kr
 
h 10 glasfusad ängel på silverpläterad kedja 150 kr
 
h 11 silverpläterade länkar med blålila stenar 200 kr
 
h 12 silpläterad kedja med keramiksterar 200kr
 
h 13 flätad tråd med glaspärlor o keramikhänge 100kr
 
h 14 silverpläterad kedja med blå o vita mellandelar 174 kr
 
a3 armband
 
a4 armbandpå tråd med glas 110 kr
 
 a5 armband på guldfacetterat kedja med facetterade pärlor 75 kr
 
 a7 armband med silverfacetterad kedja med hnamålad pärla och stener 150 kr
 
ö2 örhängen med halvädelstenar 1oo kr
 
ä3 änglaörhängen med äkta silverkrokar 125 kr
 
ä5 silverpläterade änglaörhängen 100kr
 
ä6 örhängen med rhinestoenar finns även röda 150 kr
 
glasfusingänglar änglaörhängnen finns i flera färger o storlekar men ajg orkar inte lägga upp fler just nu men fråga mig så svarar jag o skickar bild
 
 
#1 - - Sonia:

Så mycket vackert !

#2 - - Anonym:

Hej, vilka vackra smycken. Jag har nyligen hittad din blogg, jag är anhörig till en person med spridd njurcancer och dina senaste inlägg påminner om den situation vi befinner oss i nu. Jag hoppas det kommer att gå bra för dig. Jag vill också gärna beställa "livets träd" av dig Mina uppgifter är: [email protected]
Annika Petersson
Tuna Backars Gård 8
753 36 Uppsala

Hälsningar från
Annika

#3 - - Tolmia:

Jag vill gärna beställa nr h4 som är livets träd.
[email protected]

#4 - - Anonym:

Hej har du kvar örhängena ä6? Birgit

Svar: ja de är kvar
Ruach

Till top