ruach

Ruach är hebreiska och betyder både ande och vind och det är vårt varumärke på våra smycken. Vinden blåser vart den vill och du hör dess sus. Vi vill att våra smycken ska vara som en livgivande vind och jag ber för dem när jag gör dem och hoppas att det ska följa välsignelser med när man bär dem. Numera handlar min blogg mest om hur det är att leva med och överleva bröstcancer, lungcancer och hjärncancer.

Terrorhotet

Allmänt Permalink4
Onsdag den 18 november
 
Ikväll är jag jätterädd.
 
Min assistent struntade i att väcka mig ikväll. Det är trist att assistenten låter mig sova länge när jag sagt att jag inte vill sova mer än 5 minuter. Det förstör hela min dygnsrytm. Jag blir så trött, slut och förvirrad när jag väl vaknar och tror att det är morgon. När jag vaknade ikväll hörde jag på nyheterna, de senaste om att säpo höjt beredskapen från nivå 3 till nivå 4 på grund av terrorhotet från IS. På en gång gick mina tankar till min familj och alla mina vänner. Jag ber för er alla om Guds beskydd och bevarande, jag ber för Sverige och omvärlden - kan inte detta sluta snart?
 
 
 
#1 - - Sonia:

Vi är många som ber : Herre förbarma dig !

#2 - - Tolmia:

Tack för att du ber för vårt land och för vår väld.
Det behövs många som ber nu.
Kram

#3 - - Sanna:

Du/ni är i mina tankar och böner...
Vill önska en fin första advent.
Kram

#4 - - Tolmia:

Hej Kristina.
Jag undrar hur det är med dig.
Det var länge sedan jag såg något inlägg här.
Känns oroligt när det var länge sen. Många kramar från mig.

Till top